1.TERMENE sI CONDItII DE UTILIZARE
- Site-ul www.diseno.ro este proprietatea GLAMOUR DESIGN PROIECT S.R.L., CUI RO24679686, Ilfov. Acest document stabileste termenii si conditiile in care utilizatorii pot accesa si folosi site-ul.
- Accesul si utilizarea site-ului implica acceptarea prezentelor termene si conditii, inclusiv orice consecinte juridice ale acestora. Contact: office@diseno.ro.
1.1.DEFINItII sI TERMENE
- Utilizator – persoana fizica sau juridica ce acceseaza site-ul prin orice mijloc pus la dispozitie de DISENO.
- Vanzator – GLAMOUR DESIGN PROIECT S.R.L., denumit in continuare DISENO.
- Continut – toate informatiile de pe site care pot fi accesate prin intermediul unui echipament electronic.
- Consilier de vanzari – angajat al DISENO care se ocupa de prelucrarea comenzilor.
1.2. CESIONAREA sI SUBCONTRACTAREA
- DISENO poate cesiona si/sau subcontracta servicii catre terti fara a necesita acordul Cumparatorului, dar informandu-l pe acesta.
- DISENO ramane responsabil fata de Cumparator pentru obligatiile contractuale, indiferent de subcontractarea unor servicii.
2.CONDItII DE LIVRARE
- Transportul este asigurat pana la intrarea in imobil. Nu este inclusa descarcarea si manipularea produselor pana in casa sau scara blocului.
- Livrarea este gratuita pentru comenzi de peste 2.500 RON (TVA inclus), exclusiv in orasele unde exista showroom-uri DISENO: Bucuresti, Ilfov.
- Pentru comenzi din alte orase, costul transportului va fi suportat de client si va fi evidentiat la selectarea metodei de livrare.
2.1.TERMENELE DE LIVRARE
- Termen estimat:2 saptamani din momentul confirmarii ferme a comenzii.
- Pentru platile prin transfer bancar, termenul se calculeaza de la momentul receptionarii sumei in contul DISENO.
- Disponibilitatea produselor este actualizata periodic si poate avea urmatoarele statusuri:
- in stoc: produsul este disponibil pentru livrare imediata.
- Data urmatoarei aprovizionari: produsul este in stoc la furnizor si poate fi comandat ulterior.
- in cazul unor informatii de facturare/livrare eronate, DISENO va incerca sa contacteze Cumparatorul pentru corectare.
2.2. VERIFICAREA COLETULUI LA LIVRARE
- in cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau acestea prezinta deteriorari vizibile, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia si sa solicite curierului redactarea unui Proces-Verbal Constatator.
- Cumparatorul trebuie sa ne informeze despre incident in ziua livrarii, prin email la office@diseno.ro sau telefonic. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Daca ambalajul este usor deteriorat, dar contine marfuri casabile (ex: placi ceramice, obiecte sanitare, panouri de sticla), recomandam Cumparatorului sa solicite verificarea continutului coletului inainte de acceptarea livrarii.
- Daca produsul este deteriorat, trebuie refuzata receptia coletului si solicitata intocmirea unui Proces-Verbal Constatator. in absenta acestuia, produsul nu poate fi schimbat.
- in cazul in care curierul refuza intocmirea procesului-verbal, Cumparatorul trebuie sa ne anunte in maximum o ora de la livrare.
2.3. CONDItII SPECIALE DE LIVRARE
- Pe durata livrarii pot aparea factori externi ce pot cauza intarzieri, inclusiv: sarbatori legale, conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau alte blocaje rutiere.
- in cazul aparitiei acestor situatii, DISENO va informa Cumparatorul cat mai curand posibil.
2.4. RETUR PRODUSE
- DISENO nu este responsabil pentru eventuale probleme de compatibilitate intre produsele achizitionate si alte produse detinute de Cumparator.
- Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru:
- inlocuirea produsului returnat cu unul identic.
- Daca produsul identic nu este disponibil, schimbul cu alt produs sau rambursarea integrala.
- Daca inlocuirea se face cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta. Daca este mai ieftin, i se va rambursa diferenta de pret.
- Rambursarea banilor se face in maximum 14 zile de la confirmarea returului, dar nu inainte de receptionarea produsului de catre DISENO.
2.5. SITUAtII DE RETUR
- 2.5.1 Renuntarea la cumparare
- Cumparatorii persoane fizice pot returna produsele fara a preciza motivele, conform O.U.G. Nr. 34/2014.
- Notificarea returului se face in scris la office@diseno.ro in termen de 14 zile de la primirea produsului.
- Costurile de retur sunt suportate de Cumparator, iar produsul trebuie returnat in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele insotitoare.
- 2.5.2 Livrare eronata
- Daca s-a livrat un alt produs sau cantitate gresita, incidentul trebuie semnalat in maximum 24 de ore.
- Transportul si manipularea returului sunt gratuite pentru Cumparator.
- Produsele trebuie returnate in ambalajul original, fara semne de utilizare sau deteriorare.
3. GARANtIA PRODUSELOR VaNDUTE DE DISENO
- Toate produsele vandute de DISENObeneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
- Produsele sunt noi, sigilate, livrate in ambalajele originale si provin din surse autorizate.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE
- 4.1. Continutul site-ului, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a DISENO, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
- 4.2. Clientului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de DISENO, decat cu acordul scris expres al DISENO.
- 4.3. in cazul in care DISENO confera Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord distinct un anumit continut, acest drept se extinde doar asupra continutului definit in acord, pe perioada specificata si conform conditiilor mentionate in acesta.
- 4.4. Niciun continut transmis catre Client sau Utilizator, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesarea site-ului, nu constituie o obligatie contractuala a DISENO, decat daca acest lucru este stipulat clar intr-un acord separat.
5. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURa DREPTUL DE RETRAGERE
- 5.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- 5.1.1. Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.
- 5.1.2. Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.
- 5.1.3. Furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.
- 5.1.4. Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
- 5.1.5. Furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
- 5.1.6. Furnizarea de bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
6. CONFIDENtIALITATE
- 6.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre utilizator vor ramane in proprietatea DISENO.
- 6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de utilizator cu privire la comanda, fara consimtamantul prealabil scris al DISENO.
- 6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, Utilizatorul ofera DISENOacces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii.
7. FACTURARE – PLATa
- 7.1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
- 7.2. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferentaComenzii, cu exceptia oricarei alte plati aferente acesteia, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in contul Cumparatorului sau prin e-mail, la adresa mentionata de acesta.
8. RaSPUNDERE
- 8.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a obligatiilor sale conformComenzii. De asemenea, Vanzatorul nu este responsabil pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare, inclusiv pierderea acestora.
- 8.2. DISENOisi rezerva dreptul de a modifica Termenele si Conditiile oricand, iar acestea vor deveni opozabile Clientilor/Utilizatorilor/Cumparatorilor incepand de la data publicarii pe site. Acceptarea Termenelor si Conditiilor se face prin bifarea checkbox-ului corespunzator sau prin efectuarea uneiplati online.
9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- 9.1. GLAMOUR DESIGN PROIECT S.R.L.este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 6606.
- 9.2. Conform Regulamentului (UE) 679/2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, DISENOare obligatia de a administra in siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori.
- 9.3. Utilizatorul beneficiaza de urmatoarele drepturi:
- Dreptul de informare - sa fie informat cu privire la prelucrarea datelor.
- Dreptul de acces - acces la datele personale stocate.
- Dreptul la opozitie - sa se opuna prelucrarii datelor in anumite situatii.
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate.
- 9.4. Informatiile cu caracter personal pot fi furnizate catre Parchet, Politie, Instantele Judecatoresti sau alte institutii abilitate, in baza si in limitele prevederilor legale, la cererea acestora.
10. LITIGII
- Orice litigiu aparut intre Cumparator si Vanzator va fi solutionat pe cale amiabila. in cazul in care acest lucru nu este posibil, competenta revine instantelor de judecata romane competente material, general si teritorial, de la sediulGLAMOUR DESIGN PROIECT S.R.L.
11. FORta MAJORa
- Forta majora, conform articolului 1351 din Codul Civil, exonereaza de raspundere partea care o invoca, dar numai in masura si pe durata in care indeplinirea obligatiilor contractuale este afectata de aceasta.
- Forta majora trebuie notificata celeilalte parti in termen de 2 zile de la producerea evenimentului.
ANPC – RECLAMAtII
- Aveti o problema si nu stiti cum sa o rezolvati? ANPC va poate sprijini daca este vorba despre un caz reglementat de legislatia privind protectia consumatorilor.
- Puteti depune o reclamatie online la: FORMULAR DE SESIZARE ONLINE.